5 листопада 2016 р.

Як прохдять уроки турецької мови по скайпу?

Ще років 5 тому я б сама не дуже наважувалася б на уроки по скайпу.
А вдруг я заплачу, а вчитель втіче? Або не приходитиме?
А може мені не доходитиме, якщо я не відчуватиму грозного сопіння вчителля?
Наскільки ефективні можуть бути такі уроки?

Ліпше, якщо я розкажу про свій досвід не навчання, а вивчення. 
Я готувалася до IELTS і вирішила взяти 5 уроків саме з тематикою цього екзамену. Знайшла собі викладачку з Манчестера і давай готуватися. 
Це було класно. По-перше, всі знаходилися на зручній і комфортній території (я дома, вона раз дома, раз в офісі). По-друге, ми обидві були настроєні на результат. А по-третє всі потрібні нам матеріали були під рукою. 
А ще по скайпу у мене відбувалася підготовка до виставки в Мілані (і кілька упроків італійської для вітання-прщання). Викладач дуже класний інструктор, снабжав мене відосами та pdf файлами, пояснював речі, які так само успішно пояснив би і один на один.
Отож, чи вивчення по скайпу ефективне? Якщо ви цього хочете - так. Якщо повезло з викладачем - зовсім нема за що переживати. 

Як проходять мої стандартні уроки турецької мови у скайпі?

1) Важлива мета вивчення. З цього випливатиме програма студента.
2) в ход іде все - ютуб, власні відео, таблиці, книжки, відскановані матеріали, аудіо матеріали. ВСЕ! все, що йшло би в ход, якби ми з вами працювали сам на сам. 
3) я люблю використовуватим онлайн дошку. То взагалі забеспечує відчуття ПРИсутНОсті. 
4) що 12-го уроку влаштовуємо міні-тести для того, аби тримати студента в тонусі))

Дуже странно, але в Туреччині вивчення чогось по скайпу не дуже розвинене. Мої студіки-турки, шо вивчають рос мову рідко коли живуть в Туреччині, є 2 проживаючих в Англії і кілька в Росії або Україні. Сподіваємося, блага цивілізації прийдуть і до них.

А от в Україні, дякувати Богу, все ок з цим.
От і якшо у вас теж все ок, і мову вивчити хочеться, ласкаво просимо, назад виносимо,  просто ласкаво просимо, да:))


Конкурс Моя Турецька Історія

Немає коментарів :

Дописати коментар