3 листопада 2016 р.

Метод карточок для вивчення турецької мови

 Всіх своїх уроках я раджу використовувати у вивченні турецької мови метод карточок. Для мене це ідеальний метод. Я використовувала його всіх випадках коли починала вчити нову іноземну мову. 

1-й варіант використання: звичайний папір А4  розрізати на 8  чи 16 частин -  як вам зручно, написати іноземне речення з 1-го боку і  переклад з іншого. 
Чому речення? Перш за все тому що вивчити мову реченнями набагато простіше і природніше, аніж вчити мову словами. Запам'ятовувати слова у реченні допомагає вам водночас вивчити і побачити правила граматики. 
Коли я починали вивчати турецьку, я виписувала собі по сто лексем у день. 

Гралася з ними наче у карти. Тобто дивилися спочатку на турецькі слова якщо я не пам'ятала їх, то перевертала і читала переклад. Ті, які я вже знала, клала у праву стопочку. Які не знала — у ліву стопочку. Таким чином я не зупинялися до тих пір, допоки всі мої карточки не опинялися у праві стопці.

Ще один з варіантів використовування методу карточок — це розвішування  карточок або клейких папірців на всі речі у домі. На телевізор, на сервант, на двері, на лампу. Таке допоможе з вивченням простих слів на першому етапі. 

Один мій друг-турок вивчаючи польську завів зошита, на одній сторінці писав по 25 лексем. І цього чарівного зошита поклав у ... туалет. Там йому навчання давалося легше, мабуть)) 
Обирайте зручні для вас способи навчання, тільки тоді вивчення мови приноситиме радість



Конкурс Моя Турецька Історія

Немає коментарів :

Дописати коментар