3 листопада 2016 р.

Чи важко вивчити турецьку мову?


Чи важко вивчити турецьку мову?

70 відсотків мейлів від потенційних студентів починаються з цього питання. І я завжди відповідаю: залежить від настрОю. 
В перший рік мого проживання в Туреччині вивчити турецьку не було моїм головним пріоритетом, вистачало мені скромної англійської. Але коли усвідомила, шо таким макаром можу претендувати тільки на горде звання гастрабайтера, то переглянула пріорітети аж бистро. Мені це було важливо. Я хотіла продовжувати активно працювати, як я то робила в Україні. І то була залізна мотивація. 
А у вас вона буде своя. Може розмовляти з турецькими родичами. А може дивитися улюблені турецькі серіали. А може навіть просто дивувати свого коханого своїм гнучким тілом розумом. Кожному своє і будь-яка мотивація важлива та значуща. 
Я починала з плану. Знаю, я зануда ше та. Але точно сажу: від плану залежить результат. Ну правду ж кажуть, купивши квиток без точки призначення, навряд чи кудись заїдеш. Для декого простіше почати з граматики і вже потім набивати лексику. Дехто краще сприймає лексику, а граматику піднатаскає по ходу справи. Все треба зважити особисто вам, прислухайтеся до себе. Але знайте: вивчити турецьку мову  можливо. І цьому доказ купа наших людей, які живуть тут, працюють, виховують дітей, дають замовлення в кафе, ведуть бізнеси і читають книжки мовою оригіналу. Так шо но пасаран, мої рідні. Пишем план і берем труднощі на грудь. Ну чи куда кому удобніше))

Уроки турецької мови по скайпу 


Конкурс Моя Турецька Історія

6 коментарів :

  1. Поки не знаю, чи тре буде турецьку вчити, але записи Ваші всі перечитала:)
    Правда, поки маю одне 'мега' завдання для себе - навчитись вимовляти ім'я Eser. Я чула вимову від його власника, і там вопше не Есер, і навіть не Ешер :(
    Допоможіть, чим можете ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. привіт:)
      а ви напишіть як воно пишеться, то й поможу обов"язково.
      Може воно Eşer, але часто в неті не пишуть отого умного Ş, що вимовляється як "Ш". Прізвище Eser теж має місце буть, але там чисте "С" і нема як париться. так шо ви но добийтеся правди в оригінальному написанні)

      Видалити
    2. Eser - так і пише. Без хвостика. Поруч написане прізвище, і там є s з хвостиком. Тому жєлєзная логіка вказала мені, що Eser видно має бути без хвостика))
      Але буду добивати:) бо в аудіозаписі він себе явно не Есером назвав:)

      Видалити
    3. Eser. Без хвостика:( але вимовляє він явно не 'есер'. Біда))

      Видалити
  2. Якби я могла то повторити, я б тут на паркані Вам не писала)) Якесь 'ш' там каже, я чую щось типу 'Есаш' :(

    ВідповістиВидалити