26 квітня 2014 р.

Речення в турецькій мові. Вчимо слова


I.  Просте речення

Речення в ТМ (Турецькій мові) починаються підметами і закінчуються присудками. 

Наприклад:

Я йду - Ben gidiyorum
Ти біжиш - Sen koşuyorsun 

Усі інші члени речення стоять між підметом і присудком.  
Та речення всеодно варто почати іменником або займенником, а закінчити дієсловом, щоб гарно :) (є винятки, зичайно, але для початку вибудуємо стандарту картину системи мови, а тоді вже будемо вдаватися в подробиці)

Я живу в Стамбулі - Ben (Я) İstanbul'da (в Стамбулі) yaşıyorum (живу)
Вони їдять кебаб - Onlar (вони)  kebab (кебаб) yiyorlar (їдять)
Джан читає книгу - Can (Джан) kitap (книгу) okuyor (читає)

***
Давайте ще раз наголостмо на тих словах, які я використала у пості


Ben
[бен]
Я
Sen
[сен]
Ти
Onlar
[онла’р]
Вони
Gitmek
[гітме’к]
Йти
Koşmak
[кошма’к]
Бігти
Yemek
[йеме’к]
Їсти
Yaşamak
[йашама’к]
Жити
Okumak
[окума’к]
Читати
Kitap
[кіта’п]
Книга

Оцим знаком  ['] вказала наголос

Дієслова вказала у початковй формі (тут вони відповідають на питання Що робити? Що зробити?) і не вдаюся поки що у особові закінчення (хоча ви ж безумовно помітили що у дієслова у реченні  Ben İstanbul’da yaşıyorum яке закінчення? А початкова форма слова жити – yaşamak.

Усі питання  прошу в коментарі.

Про уроки по скайпу тут

3 коментарі :