25 квітня 2014 р.

Вивчити турецьку? Я допоможу

На адаптацію у Туреччині у мене пішов рік. За цей час я з горем пополам допетрала якісь завороти турецькі, пройнялася традиціями, які мені не завжди зрозумілі, і, звичайно, більш менш почала мекати розмовляти турецькою.

Через 2 дні буде 4 роки як я в Туреччині. 
27 квітня 2010 нога української простої дівчини ступила на землю бусурманів з метою переплюнути подвиги Роксолани оселитися тут мирним життям. 

Як філолог-практик, мова мені далася легше, аніж іншим. Вже в 2012 я почала читати дитячі книжечки турецькою, а з 2013 вже й дорослі почала.

А ото недавно пішла Юля (я тобто) та й здала екзамен на рівень знання турецької. Відчула, що пора. 
І от зовсім недавно з"явилося бажання поділитися з тими, кому "тоже нада". Мо" по роботі, а мо" по ділам амурним. 

Хочу створити такий ресурс, де люди могли б вчити турецьку, читаючи пояснення українською (бо  російськомовних викладачів є досить багато). Але не принципово. Кому українською буде не ясно, я перекладу.  


В добру путь

Про уроки по скайпу тут

2 коментарі :

  1. Привіт, можеш порадити книги для вивчення турецької мови, граматики для початківців, дуже дякую ☺

    ВідповістиВидалити
  2. Привіт! Я б хотіла займатися по скайпу. Я ще надіслала лист на email.

    ВідповістиВидалити